niedziela, 6 marca 2016

Must Have - WIOSNA !

MUST HAVE 

Witajcie kochani, 
 z racji tego że do wiosny (przynajmniej kalendarzowej ;) ) coraz bliżej niż dalej, postanowiłam zacząć odświeżać swoją szafę. W dzisiejszym wpisie pokaże Wam swoje MUST HAVE na wiosnę.


SPODNIE 

Uważam że każdy w swojej szafie powinien mieć dobrze dobrane spodnie.Posłużą nam jako element stroju codziennego jak i wyjściowego.Stawiam na jeansy z przetarciami i dziurami, uważam że dodają nawet zwykłej stylizacji świeżości, zobaczcie co mi wpadło w oku.


1.H&M, cena ok 110 zł

2.H&M. cena ok 150 zł

3.H&M, cena ok 130 zł

TOP/KOSZULKA/BLUZKA

Skoro są spodnie to i koszulki nie może zabraknąć. Postawiłam na białą i czarną, która musi znaleźć się w mojej szafie w tym sezonie.





 1.TopSecret, cena ok 40 zł

2.H&M, cena ok 40 zł

3.H&M, cena ok 30 zł

4.H&M, cena ok 40 zł


MARYNARKA

Kolejny klasyczna rzecz, która dopełni każdy look.


1.H&M, cena ok 140 zł

2.TopSecret, cena ok 90 zł


PŁASZCZ

Okrycie wierzchnie musi sie znaleźć, wiosna jak wiosna, raz jest pięknie, słońce świeci, a na drugi dzień zimno i pochmurnie.W tym sezonie stawiam na piękny klasyczny płaszcz, o pięknym kolorze.

1. Selfieroom, cena ok 110 zł
http://www.selfieroom.pl/pl/p/Plaszcz-z-flauszu-pudrowy-roz/1095

TOREBKA/TORBA

Znów klasyka, duża czarna torebka jest mi potrzebna! Dlatego rozejrzałam się po kilku sklepach online, i znalazłam takie cuda.
1.H&M, cena ok 100 zł

2.H&M, cena 150 zł

3.H&M, cena ok 100 zł

KOSMETYKI

Kosmetyków nigdy za wiele, lecz ograniczyłam się tu troszkę, przemyślałam sprawę i jak narazie uważam że muszę przetestować to co mam.Do mojej listy must have wpadły te produkty które już od jakiegoś czasu pojawiają się na youtube, czy blogerze ;) Pora abym przetestowała i ja.



1.Pędzle Hakuro, ale stawiam raczej na pojedyncze niż cały zestaw, więcej niebawem ;)

2.Kobo - Matt bronzer, cena ok 20 zł

3.Kobo- face contour mix, cena ok 20 zł


Stwierdzam że dużo u mnie sklepu H&M się pojawiło, ale po prostu lubię ten sklep, zawsze coś dla siebie znajdę :) Nie współpracuje z nimi ;)

Napiszcie czy Wy macie również swoją listę, koniecznie dajcie znać co w niej się znajduje :P

Pozdrawiam Wiesia

2 komentarze:

  1. Bronzer z Kobo kusi mnie od jakiegoś czasu !
    Świetny wpis
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się na niego skusić ;P
      Dziękuje bardzo :*
      Pozdrawiam !

      Usuń